advertise

vineri, 12 noiembrie 2010

Out of sight out of mind /12.dec.1997

Pe langa doi caprui mai port unul in cap,
cu care-nvat sa sufar si care vede negrul
din sufletul uman ce toarce viata fin,
cu zgomot dulce ce te-adoarme si te-ndeamna
la somn. Si nimeni nu mai vede cum
toti triseaza pe ascuns si-i barfa-n suflet.
O alta fata neagra se-ntoarce-acum in vis.
Fantastica bestie ce musca si improasca ura
ma prinde de suflet si-si infige coltii.
Urata aratare! Frumoasa e iubirea,
Ce-a trebuit sa te cunosc?
Ma lasa-n pace sa respir si sa ma smulg
din muntele de ura si iubire pacatoasa.
Sange cald se scurge-acum din suflet
Ma simt cum mor atins de bestiala ciuma.
Pacat de mine, eram un om intreg,
A reusit sa ma gaseasca si sa ma drogheze...
Sunt dependent de-al tau miros de piele fina.
Unde-ai fugit demon de foc?
Nu vreau ca sa orbesti... te uit!
Marire si-naltare iubirii-n general
Iubesc sa fiu iubit, doresc sa ma atingi,
de ce te-ascunzi de mine, nu vezi ca sunt pe moarte?
Hemoragie masiva de ganduri imi topeste albul ochilor,
nu indraznesc sa te mai rog... Oh Doamne
Ce mi-ai facut?! Trimis-ai vultur cu ciocul de otel
Sa-mi sfasaie ficatul...
Gresit-acesta oare? Ar fi chiar prima oara.
S-a infruptat cu ochiul meu albastru
si-acuma a plecat.
Sunt singur, orb in bezna,
m-a parasit si m-a uitat printre mormane
de ganduri, aruncate la picioarele societatii.
Miros de suflet ars mai am de daruit
Sufar in negrul noptii si nu mai pot a incerca
Sa te iubesc.. Fugi! Dispari din fata gaurii unde candva
era minunatul meu,
al treilea ochi albastru. Adio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.