advertise

luni, 29 noiembrie 2010

„Cu tine“ - 10.noe.1997

Prin noapte gonesc cu mașina spre casa
Ascult un Chris Rea-n surdina si tac
Mi-aprind o țigara, cineva nu  mă lasă
Sa plec. Prin frig si in noapte te vad, ce Mă fac?

Mă uit in oglinda nu-i nimeni in spate
Te am lângă mine zâmbesc plâng si rad
Tu nu-mi spui nimic si sigur sau.. poate
Ești singura-n gând, in gândul cel hâd.

Sunt singur pe drum si gonesc cu mașina,
Prin noapte de-un secol sunt trist, sunt cu tine,
Zâmbești, tandru si dulce săruți, mă alina
Prin prafuri de timp si nouri de dor simt cum vine

Un timp ce-i al nostru de ploaie si foc
Mereu sunt cu tine, te sărut si-n brațe te strâng
Nu mă mai satur, nu te mai saturi de-acest joc
Fumez si ascult un Chris Rea in noapte si plâng,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.