advertise

duminică, 30 ianuarie 2011

Iubirea in relatie si in afara ei. 30.01.2011

Dragostea si afectiunea. Doua dintre cele mai nobile sentimenete umane cu prvonienta divina.
Atunci cand scriu, pur si simplu scriu. Ma asez in fata tastaturii, asta daca deja nu ma aflu acolo deja si cuvintele incep sa se astearna peste pagina goala, ca si cand ar fi deja existente acolo, dar scrisa oarecum cu o cerneala invizibila, iar eu sunt cel care storc lamaia peste textul invizibil. De data aceasta voi proceda altfel. Voi sta si voi simti randurile pe care le scriu, ma voi complace in text, si daca mie imi va placea la sfarsit ansamblul creat, cu siguranta va placea, cel putin unora.
                                                  *
Este ora 11.05, destul de tarziu si ar trebui sa dorm, maine se pare ca ma duc la serviciu. Nu asta conteaza. In schimb in seara aceasta am iesit pentru vreo cateva ore din barlog, am mers in acelasi bar unde berea si cafeaua au gust de acasa, unde voia buna este implicita. Si nu oricum. M-am intalnit cu Ea, cea pe care o iubesc. A fost doar o intalnire amicala, insa intalnirea fizica cu ea de fiecare data se lasa cu furnicaturi la mine si cu mancarimi la ea. Ma uit in ochii ei, umezi peste masura si vad acolo o lumina ascunsa, o lumina ce numai eu o pot sti si citi. O lumina care imi confirma tot ceea ce simt pentru ea. O lumina calda, blajina care imi spune despre bunatatea sufletului ei si despre modul absolut in care poate iubi aceasta fiinta. Apoi ochii imi aluneca instinctiv peste liniile fetei, ce din profil imi face inima sa tresara altfel. Lumina slaba din bar arunca suvoaie galbene de umbre spalacite si murdare peste chipul ei angelic. La un moment dat, chiar mi se pare ca are ceva pe fata, dar era doar in inchipuirea mea. Pacat ca si-a vopsit parul... avea atata stralucire in acea naturalete debordanta. Acum imi pare un inger cu peruca. Dar oricum este incredibil de frumoasa. Din toate aspectele de vedere. Fizic ma refer. Imi plac la nebunie liniile gatului ce se pierd in cele ale claviculei in cea mai frumoasa poezie citita vreodata. Ce simt?
                                                     *
Sincer... Cred ca nu pot descrie in cuvinte si cred ca asta este cea mai buna explicatie. Stiu insa ca viitorul va fii cu siguranta un happy end, pentru ca il simt si il visez in fiecare clipa. Dragostea mea pentru ea se traduce in plan fizic prin: orice, oricum, la orice ora, oricat! Pe plan psihic: toate gandurile mele bune sunt indreptate catre tine, deasemenea si mare parte din grija mea pentru tine si pentru tot ceea ce-mi reprezinti. Pe plan afectiv, de cate ori imi vii in inima de atatea ori simt spatiul inimii ca imi explodeaza, simt ca vii acasa si ca acolo ar trebui sa ramai, pentru ca acolo ma intregesti pe mine, iar noi doi impreuna formam un Dumnezeu! De asta simt ca rupi o bucata din mine atunci cand te dezlipesti din bratele mele, chiar daca tu nu simti pentru mine ceea ce simt eu pentru tine. Este suficient sa fii prezenta in tine in momentul respectiv si atunci suntem invaluiti in lumina. Da suntem invaluiti in Lumina pura a dragostei ce ti-o port si desi tu nu o vezi, ea exista, eu o simt.
                                                  *
Daca ar fi macar un moment in care m-as indoi de tine si de sensibilitatea afectiva pe care o simt in tine, in acel moment mi-as intoarce capul in alta parte, numai ca acel moment nu exista. Desi chiar l-am cautat de mai multe ori, tii tu minte ca vineri seara ne “certam“ si duminica ne impacam. De ce consider eu iubirea mea pentru tine Unica, Absoluta sau cum vrei sa o numesti? Pai! Daca ar fi sa o iau de la inceput ar fi de scris un roman (care de altfel deja este in lucru) dar sa insir doar lucrurile stric esentiale:

1. Imi place de tine fizic, in sensul ca te consider cea mai frumoasa femeie din viata mea de 33 de ani! Nu te umfla in pene, ai si tu defectele tale fizice, dar asta nu insemna ca eu nu le accept, sau ca imi placi mai putin.

2. Comunicarea intre noi a fost una tare ciudata, in sensul ca 80% eu am vorbit, 30% tu ai inteles din ce am vorbit eu. Partea mai nasoala ca eu a trebuit sa ma multumesc cu interpretarea sentimentelor tale prin mimica, gestica, simtirea nivelului vibratiilor tale, etc. Ceea ce stiu de la tine din gura, efectiv este prea putin pentru a imi forma macar o parere... Dupa cum iti spunea aseara intr-un mesaj esti unul dintre cei mai buni actori pe care i-am vazut live! Interpretezi atat de bine toate rolurile Sinelui tau, incat fata de mine poti juca in teatru mut. Bravo, esti geniala aici, si te respect pentru asta! Ti-am mai spus ca sunt fascinat de tine si m-as uita la tine ore, doar ca sa vad modificarile de pe fata ta, doar ca sa vad ce simti in momentul Prezent. Din pacate, datorita circumstantelor, noi nu mai suntem impreuna momentan, sau cel putin asa sustii tu, care cauti o evadare intr-o alta relatie. Pentru mine nu este o problema, pentru mine este o vindecare, este o purificare si imi dau seama in lungile momente de absebta  a ta fizica, ca te pot iubi si daca nu te vad ani de zile, doar pentru faptul ca stiu ca existi, si pentru acea probabilitate pe care o simt eu cu happy end.
                                                   *
Asa cum tot circumstantele complicate ale vietii mi te-au adus prima oara in brate si atunci am simtit ca nu mai pot sa tac si ca trebuie sa iti vorbesc, tot ele mi te-au indepartat acum. De fapt momentan esti ca o pana pierduta de vreun vultur si care este libera in bataia vantului. Insa vantul este inselator, intotdeauna a fost, pe mine m-a dus de nas 33 de ani si abia acum m-a lasat sa imi infig radacinile in Mama Pamant si sa imi ridic crengile spre Tatal Ceresc. Aici, in punctul in care sunt acum pot spune cu adevarat ca Te Iubesc, si acesta este singurul loc, singurul nivel, stadiu, sau cum vrei sa ii spui, in care inveti cu adevarat ce inseamna IUBIREA. Cand privesc de aici, cu atata pace in suflet, cu constiinta faptului ca suntem NEMURITORI, cand realizez ca eu mi-am programat inca de dinainte sa ma nasc toate aceste bizare intorsaturi ale vietii, imi vine sa ma strang in brate, sa ma pup si sa imi multumesc ca mi-am ales aceasta minunata viata, in care am invatat in fiecare clipa cate ceva. Tot de aici privesc cu profunda intelegere si acceptabilitate persoana pe care o iubesc.
                                                      *
Ea nu imi apartine mie asa cum cred multi dintre barbati... Bah... femeia mea!!! Nuu! gresit! Respecata-i esenta divina, observa faptul ca cea care sta langa tine sta din pura convingere nu din constrangere, nu din frica! Pentru mine ea reprezinta strict alegerea ei. Iar la acest nivel de intelegere am ajuns cu greu pentru ca a fost dureros. Aici mi-am luat sinceritatile Sinelui ei in fata precum pumnii de box ai vreunui profesionist. Imi simteam plexul cum se incorda de durere. Taceam de cele mai multe ori, sau incercam sa imi distrag atentia de la acel moment neplacut. Toate acestea percepute zile la randul, si fara posibilitatea de a riposta in vreun fel pentru ca imi distrugeam singur sansa de a mai fi cu tine, au deblocat in mine alte nivelui de intelegere.
                                                    *
Am inteles ca trebuie sa ne exprimam liber, fara constrangere, am inteles ca trebuie sa ne respectam intai pe noi ca sa putem fi respectat de celalalt, am inteles ca exista momente nepotrivite pentru lucruri nepotrivite, am inteles ce inseamna si unde duce insistenta de orice natura si nu mi-a placut deloc (ma rog, au fost si momente in care m-am topit si am renascut), ma refer la faptul ca nu mi-a placut faptul ca stiam ca Sinele tau nu este de acord, nu este pe aceeasi frecventa in timpul acela si stiam ca nu va iesi asa cum ar fi trebuit sa fie. Stiam ca implicarea ta in actiunea respectiva era uneori formala, uneori superficiala, uneori inconstienta, dar de prea putine ori constienta. Deasemenea mi-a folosit si toata durerea din sufletul tau, am trait-o odata cu tine, caci am descoperit-o odata cu tine, am dus-o amandoi pe aceleasi culmi ascutite si taioase, adanc in suflet, unde visele s-au spart in cioburi, unde lucruri incep sa se lege, si sa aiba sens, unde dragostea pentru aspectul fizic devine instantaneu uriasa prin inaccesul la persoana iubita. Ti-am trait toate aceste lucruri, pe mine ma strabateau doar, ma minunau, ma indurerau, ma intristau. Am spus ma minunam pentru ca imi dadeam seama la ce nivel este dragostea ta pentru el, incercam si incerc si acum de multe ori sa traduc in cuvinte ceea ce iti simteam dar de prea putine ori pot face aceasta traducere. Imi e cam somn, de fapt cam casc de vreo 10 minute si ar cam trebui sa pun un punct undeva.
                                                   *
Inca vreo doua randuri... Stiu ca esti in cautare, din pacate nici macar tu nu stii ce cauti, dar eu nu intervin aici. Este strict alegerea ta si ma bucur ca sunt in stare sa ti-o respect. In viitorul relativ apropiat lucrurile vor fi din nou circumstantiale. Asta nu face decat sa ma bucure, sa imi largeasca perspectiva de intelegere si acceptabilitate. Cred ca as putea scriu o carte pe tema iubirii mele pentru tine dealtfel, dar pana atunci iti urez noapte buna si sa ma porti in suflet acolo unde imi e locul meu de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.