advertise

vineri, 28 ianuarie 2011

28.01.2011 - Liniste!

Stau in casa, ascuns dupa termopane si muzica. Degeaba... Nu ma pot auzi nici macar pe mine de vacarmul de afara... Cui ati cerut voi dreptul sa alegeti pentru mine limita maxima de decibeli admisa pentru urbanism? Cine sunteti voi cei care imi luati dreptul al Liniste? Cine ma intreaba pe mine, ca si membru al acestei societati daca sunt de acord cu sirena instalata pe masina de politie sau pe masina de salvare? De ce trebuie sa treziti un cartier intreg atunci cand unul sufera, sau atunci cand voi alergati sa pedepsiti pe cineva? De ce nu gasiti alta solutie? Aveti montate o gramada de lumini intermitente pe aceste masini, de diferite culori si foarte puternice, care cred ca oricum sunt de foarte deajuns pentru scopul vostru. Toti ne uitam in oglinzi si chiar daca nu o facem tot ne va atrage atentia ca veniti tare din spate. Din cate stiu orbii nu au dreptul sa conduca vehicole. De ce trebuie sa ma simt ca la alarma de bombardament cand treceti prin intersectie? Adica cel putin odata pe ora? Cu ce va deranjez eu pe voi?
Cu ce va tulbur eu linistea in care traiti voi? Si aici nu este vorba numai de voi, este vorba si de jmekerii care isi pun cele mai sport tobe pe masini ca sa urle cat mai tare, este vorba de motociclistii care isi scot sitele din tobe sau chiar tobele cu totul ca sa se faca “auziti“, vorbesc despre bulangii care pleaca de la semafor cu scartaieli de roti pentru ca ego-ul lor este puternic si pentru ca vor ca lumea sa “auda“ cat de iscusiti sunteti si ca nu sunteti in stare sa va demonstrati altfel capacitatile intelectuale. Tie, militianule de la semafor, care fluieri toata ziua, ai impresia ca daca nu ai respira prin acel instrument nu te-ar baga nimeni in seama? La fel ramai in intersectie si cu fluier si fara, asa ca de ce alegi sa imi perturbi mie linistea, cel care nici macar nu sunt participant la marele vostru trafic? Dar voua care claxonati ca disperatii din orice motiv la orice ora ce sa va mai spun? Sa va spun ca voi alegeti ceea ce sunteti? Ca din cauza voastra a tuturor nu imi mai gasesc linistea nicaieri si ar trebui sa imi antifonez camera ca sa nu va mai aud? Nu este suficient ca va vad, ca va simt, ca va miros? Voua va place asa? In acest vacarm continuu? Aveti impresia cumva ca nu avem nevoie de liniste? Ca nu avem ce face cu ea? Din fericire uite ca mai sunt si persoane carora le lipseste linistea si natura mai mult decat va lipsesc voua banii si nu imi spuneti sa ma mut la tara pentru asta, ca nu eu gresesc aici, voi sunteti cei care trebuie sa va responsabilizati, sa va asumati greselile si sa constientizati faptul ca gresiti. Ma adresez aici si voua, tiganilor care urlati prin parcari dupa fier vechi la orice ora. Nu aveti nevoie de acel fier vechi si nu va dati seama de asta. Pe langa acest aspect ma deranjati pe mine si nici macar nu cereti voie, sau iertare. Nici macar nu va puneti intrebarea daca deranjati sau nu pe cineva. Spuneti-mi credeti ca v-ar deranja daca eu as sta sub geamul fiecaruia dintre voi cei care imi perturbati linistea si as bate la tobe? Sau m-ati lasa sa exist si sa ma exprim liber asa cum o faceti si voi? Cate ghivece in cap mi-as lua daca as face asta o noapte intreaga? Aaaa, deci va deranjeaza si pe voi galagia, zgomotul, absenta Linistii.
De aceea va mai intreb acum inca odata: Cu ce drept imi incalcati voi dreptul meu la Liniste? Da cand acest cuvant are mai multe intelesuri si se traduce separat de la caz la caz pentru fiecare individ in parte??? De cand nu conteaza ceea ce facem si de cand nu conteaza daca deranjam sau nu pe cineva? Aveti macar in voi acel sentiment ca deranjati atunci cand va uita Dumnezeu cu mana pe claxon? Va pare rau? Pana la urma de ce va enervati? Pe ce? Pe cine? Tot acolo veti ajunge intr-un final si cu claxon si fara, si cu violenta si fara. Conteaza atat de mult 5-10 minute in plus sau in minus? Catre ce va grabiti zi de zi atat de tare incat nu mai tineti cont de nimic, nici macar de voi insiva?
Mai exista aici categoria celor care se simt bine facand asta, facand galagie, se simt bine pentru ca atrag atentia asupra lor si le place sa fie in mijocul atentiei. Vorbesc aici si despre soferii de tir care isi monteaza pe masini sirene de vapor, sau de intreprindere, vorbesc iar despre jmekerii care trec in decapotabile cu cei 500 de watti la maxim, pentru ca este absolut normal sa iti ascult si eu manelele din casa cu geamul inchis, atunci cand tu poposesti doua minute la semafor. Chiar imi place si chiar te-as ruga sa mai poposesti putin sa te ascult si sa te inteleg. Dar, scuze, nu mi-am dat seama, daca ai mai poposi inca putin te va claxona insistent din spate tirul cu claxon de vapor, motociclistul va ambala motorul in treispe mii de ture, ca sa “auzi“ ca e verde la semafor, militianul din intersectie te va fluiera suparat si te va apostrofa ca incurci  traficul, iar masina smurdului va urla mai mult un pic in intersectie pentru faptul ca tu ai stat sa imi faci mie pe plac si nu te-ai dat la o parte, ai stat sa imi pui mie muzica pe strada. Imi pare rau de asta, macar sa arunci pe jos coperta albumului tau care contine cea mai tare selectie de mizerii ever ca sa pot stii de ce sa ma feresc pe viitor!!!
Oameni buni, DERANJATI!!! PE MINE CU SIGURANTA! Si nu numai pe mine, veti vedea cati vor fi deacord cu mine cand voi posta asta.
Vorbind tot de deranjat unul pe celalalt va mai amintesc aici voua celor care nu ne lasati sa existam, ca avem cu totii aceleasi drepturi sociale, iar daca Linistea nu este unul dintre ele, atunci haide sa facem galagie cu totii. Cum ar fi daca toata populatia Bucurestiului ar bate din palme in acelasi timp? sau daca macar ar respira in acelasi timp odata? Credeti-ma pe cuvant ca v-ar cutremura puternic fiinta sa auziti asa ceva, vi s-ar zbarli parul pe ceafa. Dar noi, nu avem dreptul sa va deranjam pe voi, pentru ca tot voi sunteti aceea care veniti si imi spuneti ca am deranjat “LINISTEA PUBLICA“ si pentru asta trebuie sa va dau bani, sa va platesc amenda. Pai daca va dau bani se face liniste? Repar cumva greseala facuta? Imi cer cumva iertare fata de cei carora le-am facut viata un cosmar atata timp cat am urlat, cantat, claxonat, accelerat, fluierat sau folosit sirene? Chiar, voua, sistemului, cine va da amenzi? Pe voi cine va pedepseste pentru faptul ca gresiti fata de mine? Eu doar incerc sa va spun ca gresiti, eu va iubesc, nu va urasc, si din dragoste pentru voi fratii mei va scriu aceste cuvinte, va implor sa deveniti mai linistiti, mai lipsiti de violenta, se ura si frustrare. Cat de bine ati pus la punct toata aceasta marsavie sociala, cat de bine ne tineti captivi ascunsi in spatele propriilor noastre frici fizice, cat de bine stiti sa profitati de toate aceste lucruri si de faptul ca nimeni nu va spune nimic niciodata. Nimeni nu va trage de maneca sa va roage macar sa oprti mizeria aia de alarma la salvare, noaptea macar, cand treceti printr-o intersectie goala, nimeni nu va spune nimic cand fluierati o zi intreaga in intersectie, cateodata la dublu sau la sincron, (daca intersectia este mai mare). De ce considerati ca v-ati nascut cu mai multe drepturi decat noi ceilalti care stam si va suportam mizeriile, frustrarile, inconstienta, sau violentele de orice natura traduse prin dezumanificare? Nimic si nimeni nu este si nu va fi vreodata mai presus decat ceilalti, nimeni nu este mai presus de Dumnezeu, caci fata de legile vostre suntem cu totii mai presus, sau cel putin nu au nici o relevanta. Stim bine ca ceea ce visati noaptea in somn votati a doua zi in parlament, stim bine ca faceti absolut orice sa va protejati doar pe voi, ca faceti orice intru propria voastra vointa meschina de a conduce, de a asupri, de a supara, de a provoca panica, de a provoca haos si dezbinare, neintelegere si dezinformare, galagie si intuneric.
Voua va urez un singur lucru: sa ajungeti odata acolo unde va este locul in aceasta minunata lume. Voi sunteti cei care ne tineti captivi in propriile noastre carcase umane, voi sunteti cei care nu ne lasati sa observam adevarata natura a fiintei noastre eterne si divine. Din cauza voastra, noi suntem blocati aici in socialul vostru mizer, va suportam toate influentele “negative“, va absorbim cu tenacitate toate vibratiile joase pe care le emiteti si asta pentru ca asa am fost educati, invatati, tot de catre voi, prin parintii nostri, pe care tot voi i-ati invatat sa fie asa. Generatie de generatie ne indobitociti mai mult, ne asupriti mai mult, ne luati putin cate putin din dreptul de a respira liberi, din dreptul la Liniste, din dreptul al Adevar, Cunostere si Dumnezeu. Ati ramificat atat de mult aceasta cautare de nimic esential a vietii impuse de voi, incat daca m-as naste acum, as face orice pregatire si mi-as alege un domeniu de activitate, tot prost as ramane, pentru ca adevarul vostru este foarte bine impletit cu minciuna, istoria voastra este falsa, voi sunteti falsi si departe de Dumnezeu. Tocmai din acest motiv nu veti ajunge nicaieri, tocmai din acest motiv acest sistem prost conceput, bazat doar pe acaparare si materialism va disparea curand, Veti cadea in surle de trambite, iar eu voi fi atunci la bordul unui camion si voi claxona, sau voi fluiera cu fluierul vostru in fata guvernului, bucurandu-ma ca in sfarsit lucrurile revin la normal, ca in sfarsit planeta va fi condusa de noi toti prin voia divina si nu de voi, in sfarsit vom fi liberi, linistiti, iubitori, adevarati in trairi si sentimente, cu Dumnezeu in suflete in fiecare clipa, iar emotii precum ura, egoismul, frustratea, minciuna vor disparea fara urma ca si cand nu ar fi existat.
In asteptarea acelei clipe care din fericire nu este foarte departe, iar voi cei care va simtiti, stiti ca am dreptate, stiti exact despre ce va vorbesc aici, mai aveti inca o sansa sa va schimbati. Voi nu sunteti toti ai lor. Mare parte dintre voi sunteti doar boii de la juguri, sunteti atat de indobitociti de cei ce va spun in permanenta ce sa faceti, incat luati asta ca pe propria voastra convingere, ca pe un model de viata. Nu celor care ne conduc din umbra ma adresez, nu ar avea nici un rost, nu as schimba nimic, ma adresez, tuturor celor care stiu ca am dreptate si celor care pot si vor sa schimbe ceva in modul lor de viata si vad ca exista posibilitatea de a alege ceea ce esti. Sper sa va treziti cat mai multi din lesinul social, dar pana atunci va rog un singur lucru:
LINISTEEEE !!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.