advertise

vineri, 18 februarie 2011

18.02.2011

Buna dimineata tuturor, zilele trecute, si asta pana ieri ma intrebam de ce nu pricepe o prietena foarte buna care este mersul lucrurilor, de ce in continuare imi pune numai intrebari inutile si evidente, de ce nu asimileaza nimic, nimic din tot ceea ce ii spun, desi pe moment pare ca intelege ceea ce discut cu ea, ceea ce citeste, imi da dreptate de cate ori am dreptate, adica de fiecare data :D
Am descoperit misterul. Ea nu facea nimic altceva inafara faptului sa ma asculte pe mine, sa citeasca ce ii sau, sa se uite la documentare, etc. Insa toata activitatea asta este pasiva, este la modul trecut dupa cum am demonstrat deja asta in ultima postare din blogul meu. Multi dintre voi se intreaba, bun, si efectiv, cum procedezi, cum iti dai seama, ca imi tot spui despre Calea catre Dumnezeu e prin Sine si mai departe nu zici nimic.
*
Despre tehnici, despre cum procedezi tu efectiv, tu ca si individ. Cu siguranta sunt zeci de metode pentru a te aseza pe Calea Cunoasterii.
Dupa parerea mea insa primul lucru, si cel mai greu dintre toate este implicarea voastra in ceea ce cititi. Cu alte cuvinte daca ajungi sa vezi un filmulet despre meditatie, incearca-l, nu iti mai da cu parerea de pe bara ?!?. Nu poti stii sa patinezi daca nu iti pui patinele in picioare si daca nu te sui pe gheata!!!. Dragii mei, lasati toate fricile la o parte, aruncati-va cu incredere catre voi insiva, cu cea mai mare incredere. Fiti constienti in fiecare moment ce trece prin voi si nu mai opriti energiile la voi.. lasati-le sa treaca prin voi ca gasca prin apa. Nu are sens sa retineti o gramada de lucruri inutile, si asa nu stiu daca ati observat ca pe cele inutile complet pentru sine sunt arhivate bine incat nu ne mai aducem aminte ioc.
Marele Vindecator interior stie mai bine decat stiti voi cu mintea ce aveti de facut! Nu va temeti, lasati-va condusi de Iubire, de Adevar, de Lumina, de Fraternitate si Egalitate intre toti oamenii, De pace pe Terra, de Dragoste de Dumnezeu si de creatie!~ Numai asa puteti accesa niveluri superioare ale constiinei, numai asa veti deveni mai intelepti, mai buni, mai iubitori, mai intelegatori. Totul este IMPLICAREA IN PREZENT. VOINTA CU TINE INSUTI, VOINTA DE A VREA SA INTELEGI CA EXISTA CEVA MAI MULT DECAT LUMEA PE CARE O VEDEM TOTI CU OCHII MINTII. Nu degeaba vosrbeste atata lume despre asta daca nu ar fi adevarat nu? Vrei si tu? E gratis, e pentru toata lumea, insa trebuie sa faci asta: Uita ce te-au invatat altii, (tot adica, scoala, religie, politica, social) si lasati-va in voia sinelui vostru, lasati-l sa va conduca, ganditi cat mai putin cu putinta si respirati Constient! Implicati-va activ in viata voastra si in ajutotul pe care il acorda-m altor oameni.

De asta am deschis acest grup, pentru a ajuta cat mai multi sa se TREZEASCA din amortirea sociala, nu va fie teama, nu mai fugiti de responsavilitatile propriei voastre vieti, aruncand pisica moarta in curtea vecinului. VOI SUNTETI SINGURII RASPUNZATORI PENTRU VIATA VOASTRA !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.