advertise

vineri, 16 iulie 2021

Doi

 Doi - 5 iul 2021


    Doi IO am trimis în lume, al Meu Nume să-L adune
    Casă cearnă și discearnă cine curge, cine-i Stană
    Unde le privesc eter, simplu, Sânge efemer.

    Avuția ce-i avută în adâncuri arde mută,
    Curge, frige se topește, printre degeți risipește,
    Tot ce-a fost iată că nu-i, știu că Totul E al Lui.
  
    Rostuiește și vă cheamă, da oricum sînteți la vamă,
    pute-a mort și a pucioasă, iată M-am întors Acasă,
    Să va iau cum se cu Vine, Viață este doar cU Mine.   

    Unde fugi? Nu e scăpare e furtuna și pe mare.
    Spaimă, scrâșnet fulger draci, amintiți-vă de daci, 
    În lumină lumânare, spune-ți rugăciunea tare.

    Să se-audă peste țară ca IO sînt Acasă iară.
    N-am plecat si n-am venit, numai doar ce-am rătăcit,
    Beznă Întunerec ferec, căci din mină doar Lumină,

    Va ascult pe rând în cor sînt ecoul tuturor,
    Te-am ajuns din spate, Ține, ești cu pantaloni-n vine,
    Na la OI, ia ursu-n piept, E cIOban sau arhitect?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.